תקרית בשכם: שני יהודים נכנסו לקבר יוסף ללא ליווי, נורו ופונו לבי"ח

קובי פינקלר No Comments on תקרית בשכם: שני יהודים נכנסו לקבר יוסף ללא ליווי, נורו ופונו לבי"ח

שני יהודים שנכנסו לשכם וניסו להגיע לקבר יוסף ללא ליווי – נורו ופונו לקבלת טיפול רפואי | מוקדם יותר, כוח צה"ל ביצע ירי לעבר חשוד שהשליך בקת"ב לעבר רכב ישראלי בכביש 60

קבר יוסף צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תקרית חריגה בשכם: אזרחים ישראלים הגיעו למחסום לא מאויש באחת הכניסות לעיר שכם, פרצו את המחסום ונכנסו לעיר. לאחר זמן קצר הגיעו לאחד המחסומים המאוישים ביציאה מהעיר שני ישראלים עם פצעי ירי. כוחות צה״ל העניקו לפצועים טיפול רפואי בנקודה, ולאחר מכן הם פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים.

דובר צה"ל מסר כי נסיבות האירוע בבדיקה.

בהצלה ללא גבולות יו"ש מדווחים כי מדובר בשני יהודים שנכנסו ללא ליווי צבאי לשכם במטרה להגיע לקבר יוסף שחולל אתמול על ידי פורעים פלסטינים. השניים נפגעו ככל הנראה מירי פלסטיני ונפצעו באורח בינוני, אחד מהם בכתף והשני ברגל.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיב לאירוע: "כולנו מתפללים לרפואת הפצועים. שום דבר לא מצדיק את הרצחנות האכזריות והטרוריזם מבית מדרשה של הרשות הפלסטינית בראשות המחבל אבו מאזן. רק אתמול לפנות בוקר הרס ברברי בסגנון דאעש באתר הקדוש כל כך בקבר יוסף והיום ירי בדם קר ביהודים שבאו להתפלל. האחריות היא אך ורק על המחבלים של הרשות הפלסטינית ולא פחות חמור מכך על האנשים שממשיכים באובססיביות לשווק את חבורת המחבלים הזו. כ"פרטנר" שלהם הם צריכים למסור את לב ארץ ישראל. כדי להביא את המציאות הזו לכל מדינת ישראל. ובאותה מידה אני שב וקורא ואף דורש בשם ההתיישבות בשומרון בשם רבני השומרון – לא להגיע לקבר יוסף ללא הכניסות המתואמות שמתקיימות אחת לחודש באבטחתה של חטיבת שומרון. "ונשמרתם לנפשותיכם מאוד".

בתוך כך, דובר צה"ל עדכן כי במהלך פעילות יזומה של לוחמי צה"ל סמוך לכפר אל חאדר שבמרחב החטיבה המרחבית עציון, זיהו הלוחמים חשוד שהשליך בקבוקי תבערה לעבר רכב ישראלי שנסע על כביש 60 וסיכן את הנוסעים. הלוחמים ירו לעבר החשוד וזוהתה פגיעה.



0 תגובות